avatar Ten blog rowerowy prowadzi Vicente z miasteczka Paniówki. Mam przejechane 12303.61 kilometrów w tym 1782.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.22 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Vicente.bikestats.pl

Wschód Polski

Chciałbym opisać dziś wycieczkę,

Sobota, 23 września 2006 · dodano: 23.09.2006 | Komentarze 3

Chciałbym opisać dziś wycieczkę, którą odbyłem podczas miesięcznej wyprawy z plecakiem po wschodzie Polski. W sobotę 9 września zatrzymałem się na weekend w Białowieży. Następnego dnia wypożyczyłem rower i pojechałem trasą "Kolorowych Cerkwi". Niedziela była bardzo piękna. Słońce, dośc dobre samopoczucie oraz nieopisane zapachy, które towarzyszyły mi podczas jazdy w lesie oraz po łąkach sprawiły, iż mam ogromną radośc z odbytej podróży. Rower bez przerzutek, damka z giętą kierownicą. Zwiedziłem kilka bardzo małych wioseczek, gdzie zaledwie kilka domów dawało orientacyjne sygnały, że dojechaliśmy do kolejnej wioseczki. W czasie podróży dane mi było mijać zapomniane cmentarze, rogatki, kościoły oraz stare budynki z wczesnych lat XX wieku. Pętla liczyła 120 km, a brak przerzutek nie był kompletnie żadnym problemem.
Dzięn był wspaniały i niewiele ma sie takich dni w roku a nawet życiu, kiedy czujemy, że to było naprawdę wspaniałe przeżycie !
Pozdrawiam
Paolo

Chciałbym opisać jeszcze jedną wycieczkę

Czwartek, 21 września 2006 · dodano: 21.09.2006 | Komentarze 0

Chciałbym opisać jeszcze jedną wycieczkę podczas mojej podróży stopem wzdłuż wschodniej granicy. Zatrzymałem się na 3 dni u Denisa w miejscowości Sztabin. W pierwszy dzień Denis zaraz po pracy zabrał mnie na rower. Jechaliśmy przez bardzo niewielkie i urocze wioski zamieszkane przez kilkudziesięciu mieszkańców najczęściej w starszym wieku. Sama jazda obok ludzi, którzy Cię obserwują - była niesamowitym przeżyciem. Dojechaliśmy do Śluzy na kanale Augustowskim w Dębowie. Tam wstąpiliśmy do zaprzyjaźnionego sklepiku, gdzie musieliśmy zadzwonić by zostać obsłużonym. ;) Pani nie tylko sprzedała nam po piwku Zubr ale też i chętnie porozmawiała, poopowiadała o życiu w takiej miejscowości i kilku jeszcze innym fajnych rzeczach. Po pol godzinnym odpoczynku ruszyliśmy spowrotem, tak by po godz. 20 być u gospodarzy rowerów, którzy zaprosili nas na kolacje podlewaną pysznym winem i cudowną wódką.. ;) Było pysznie, ciekawie, cieplutko i bardzo niezapominająco...